Home » » ESP buat aku . . . . .

ESP buat aku . . . . .

Written By Unknown on Sabtu, 4 Oktober 2014 | 1:12 PG

ESP Simple dan buat saya gembira serta puas hati serta berbaloi dengan harga dan tahan 2 bulan.
Memang jimat dan hasilnya berbaloi.
Kalau cakap pasal soya ,ada yang terloya atau tak nak minum.Tapi saya pengguna minum tegar ESP,selalu saya bancuh esp dengan sunquick.Memang sedap.
Semasa saya amalkan Esp ni,husna masih menyusu badan.Susu saya memang jadi pekat dan cik B sentiasa penuh sehingga terpaksa pump 3 jam sekali.Dalam satu hari dapatlah 8 auz susu.Alhamdulilah,saya dapat susukan husna sehingga  2 tahun tanpa susu fm tapi makanan solid tetap saya bagi pada husna. happy sangat2 dapat susukan husna sehingga 2 tahun.
Saya bersalinkan husna secara czer,sekarang saya pregant anak ke 2.Tunggu hari nak bersalin,kawan2 doakan segala dipermudahkan urusan saya bersalin.Ok,saya sambung cerita semula,saya kena czer,tempat czer saya doktor check dan kata cantik dan tak ada keloid.Parut pun pudar.Saya share dengan doktor,saya ambik Esp Shaklee sehingga anak 4 tahun.Doktor pun cakap,shaklee memang bagus.
Nak cerita lagi,mengandung husna.Perubahan hormon saya ,kulit muka saya jadi tak sekata dan kusam.Tapi saya ambik,esp + yogurt saya buat mask di muka,alhamdulilah kulit saya segar dan tak kusam lagi.
Itu saja yang buat saya gila ESP.tapi sekarang masih menjadi pengguna tegar ESP.
PENGALAMAN KU ESP
Jasmila Jamli
 

0 comments:

Catat Ulasan