Home » , » 16 DAYS PHOTO CHALLENGE- Day 6- Favourite Supplement

16 DAYS PHOTO CHALLENGE- Day 6- Favourite Supplement

Written By Unknown on Isnin, 20 Oktober 2014 | 12:04 PTG

Favourite Supplement : GLA SUPPLEMENT  




Kenapa GLA SHAKLEE COMPLEX menjadi kesukaan saya?

Dalam GLA COMPLEX ini ada EPO,perempuan elok ambil EPO ini untuk KESIHATAN DALAMAN KESUBURAN & KECANTIKKAN KULIT. EPO ini adalah EVENING PRIMROSE OIL iaitu gabungan minyak bunga matahari dan vitamin E.

My personal experience menggamalkan makan  GLA COMPLEX , kesegaran tubuh badan saya semakin cergas dan memperbetulkan hormon kitaran haid saya dan alhamdulilah sekarang saya hamil anak kedua serta kulit saya semakin lembab dan bebas jerawat.


Yang bestnya...GLA COMPLEX ini ....dikenali sebagai VITAMIN AWET MUDA...bagi perempuan.

Jom kita baca pulak  pendapat DR Hasseenah seorang pakar kulit yang mengamalkan GLA COMPLEX ....

                                           

Antara testimonial pengamal GLA COMPLEX SHAKLEE...


                                  


0 comments:

Catat Ulasan