Home » , , » Murah tp Berkesan ! Rahsia Kurus Saya!

Murah tp Berkesan ! Rahsia Kurus Saya!

Written By Unknown on Khamis, 14 Februari 2013 | 8:27 PG


Beza saya dulu dan sekarang                            







DULU!!!!!!
Saya dulu malu dengan berat badan saya 63 KG!!!!
angka yang BESAR!!!!
BADAN pun BESAR!!!
mmg malu dan tak yakin dengan diri sendiri .

SEKARANG !!!!!!
Berat badan saya dah turun 11 kg !!!!
Berat sekarang 52 kg sahaja!!!!!!!!!!!
Angka yg Kecil !!!!!
BADAN pun KECIL !!!!
Dah tak malu....dan lebih YAKIN !!!

Nak Tahu RAHSIA KURUS SAYA???

Set Kurus MURAH tp Berkesan   



Bagaimana saya amalkan Set Kurus MURAH tp Berkesan?

1. Sarapan pagi saya ambil - Bihun goreng /Nasi Goreng / apa2 yg ada kabohidrat
2. Dah makan sarapan pagi, pukul 10.00 pagi saya amalkan ESP-Soy Protien
3. Tengahari - saya makan nasi1/2 senduk + sayur + ikan goreng + 3 BIJI LECITHIN
4. Petang  -Saya minum ESP-SOY PROTIEN + BISKUT
5.Malam  - Saya makan sup sayur + 3 BIJI LECITHIN
6. Sebelum tido- Saya makan HERBALAX + ESP- SOY PROTIEN 
 
 
boleh contact :
Jasmila
Shaklee ID :911323
012-2149154| jasmilajamli@gmail.com   
PM di FB : Ummi Husna
FB Fan Page: Resepi DIET SIHAT Cergas

 
 





0 comments:

Catat Ulasan